Meloen Peer Smoothie

Ons zondag ochtend ontbijt geeft me altijd een luxe gevoel!

Vanmorgen werd ik duf wakker omdat we gisteravond een gezellige bbq hadden gehad met vrienden en het was redelijk laat geworden. Zondag ochtend doen we altijd warme broodjes met gebakken ei en lekker sapje enzo. Ons zondag ochtend ontbijt geeft me altijd een luxe gevoel, Heerlijk! Vandaag wilde ik zelf een sapje maken om lekker vitamintjes binnen te krijgen en weer lekker wakker te worden. Ik had nog een halve meloen in de koelkast liggen en in de fruitschaal liggen peren die nog net te hard zijn om zo te eten. Gelukkig heb ik een staafmixer en heb dus heerlijke frisse peren meloen smoothies gemaakt.

Ingrediënten

  • Flink stuk meloen
  • halve peer
  • staafmixer

Bereiding

  1. Snijd de meloen en peer in stukjes
  2. Doe ze in een meng beker/schaal
  3. Pureer met de staafmixer tot een glad drankje
  4. Schenk de smoothie in een mooi glas!

Tip! als je munt in huis hebt voeg hiervan een paar blaadjes toe!

Een gedachte over “Meloen Peer Smoothie

Geef een reactie

