Hallo lezer

Daar ga ik dan, mijn aller eerste blog en ik vind het maar wat spannend.  Wie gaat mijn recepten en tips lezen? Vinden mensen het wel leuk? Schrijf ik wel goed? Kloppen mijn recepten? zo dwalen er wel duizenden gedachtes door mijn hoofd maar ik wil dit zeker proberen.

Zoals je in de kop van mijn site al wel hebt gezien is dit een Foodblog maar ik wil zeker niet al weer de zoveelste “huisvrouw” worden die haar recepten neer typt. Nee ik wil meer bieden dan alleen heerlijke recepten zoals tips, leuke hebbedingetjes, winkels waar je verse en mooie producten kunt kopen, vreemde producten, fijne websites….. kortom; ik ga bloggen over alles wat me koken en de keuken te maken heeft, en ja, daar horen zeker ook recepten bij!

Featured image

Waarom begin ik deze blog?  Al vroeg leerde ik van mijn ouders koken en de waarde van mooie producten waarderen. Sinds ik samen woon is die kennis en liefde voor koken enorm gegroeid, ik kook iedere dag en vind het erg leuk om nieuwe recepten en producten te leren kennen. Zo ben ik ongemerkt een kookgek geworden, ik kan uren praten over koken en alles wat daarbij komt kijken. Mijn vriend opperde dan ook een tijdje terug of ik het niet leuk zou vinden een foodblog te beginnen. Dat idee is blijven hangen maar door negatieve gedachtes zoals; “wat weet ik er nou van” kwam het er niet van. Ik ging de laatste tijd merken dat ik mensen tips en recepten kon geven en heb dan ook de knoop door gehakt en nu dan eindelijk een start gemaakt met dit blog.

Langs deze weg kan ik mijn “kennis” dus gaan delen en heb ik voor me zelf een handig overzicht van al mijn recepten.

Welkom op mijn blog en eet smakelijk!!!

Follow my blog with Bloglovin

Een gedachte over “Hallo lezer

Geef een reactie

